分享給各位媽媽一首超級療癒的寶寶歌曲
叫做 Hands in My Mouth 
第一次聽到的時候是KK5個月大的時候,剛好整天都在吸手指吸的速速叫
覺得這首歌根本就是他心中的OS啊~ (他媽顯示為已笑翻)

有興趣的可以從spotify訂閱這個樂團: Vered,他們的歌都很可愛喔~

 

You know I like my hands in my mouth
我最喜歡吃我的手手了

it's so much better than spegetti
這比義大利麵還好吃

So much better than Cheerrios
也比Cheerios玉米片好吃

so much better than anythings ohhh
比好多好多東西都好吃

 

You know I like my hands in my mouth
我最喜歡吃我的手手了

Everyday it keeps on getting
每天都變得更好吃

better than candy on a stick
比棒棒糖好吃

Better than cookies with chocolate chips
也比巧克力餅乾好吃

 

Oh you know I like my hands in my mouth
你知道我超級喜歡吃手手

Don't you ever try to pull them out.
所以你別想要把它拔出來

Coz if you do, I'll shout at you
因為如果你這麼做了,我會罵你說

"Why don't you use your hands for something useful!"
“你的手難道沒別的事情好做嗎!“

 

You might like your hands in my mouth
你也可以拿你的手手給我吃

It's so much better than spegetti
那可比義大利麵還棒

Leave it here without all I need
不要來煩我了

Coz me and my hands it's a 3-course meal
因為我光吃手手就飽了

 

You know I like my hands in my mouth
我最喜歡吃我的手手了

It's better than peas and berries.
那可比豆子跟莓果好吃

Better than slice piece of pie
比甜派好吃

better than anything I've ever tried
比任何我吃過的東西都好吃

 

You know I like my hands in my mouth
我最喜歡吃我的手手了

Everyday it keeps on getting
每天都變得更好吃

better than icing on a cake
比蛋糕上的糖霜好吃

Better than sandwiches in PB&J
也比PB&J的三明治好吃

 

Oh you know I like my hands in my mouth
你知道我超級喜歡吃手手

Don't you ever try to pull them out.
所以你別想要把它拔出來

Coz if you do, I'll shout at you
因為如果你這麼做了,我會罵你說

"Why don't you use your hands for something useful!"
“你的手難道沒別的事情好做嗎!"

 

You might like your hands in my mouth
你也可以拿你的手手給我吃

It's so much better than spegetti
那可比義大利麵還棒

Leave it here without all I need
不要來煩我了

Coz me and my hands it's a 3-course meal
因為我光吃手手就飽了

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 KK他媽 的頭像
    KK他媽

    KK與他媽 的簡單生活

    KK他媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()